نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافي، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

موزه دبی

تماشای زندگی بومیان قدیمی امارات قبل از پیدایش نفت در این سرزمین بیان کننده زندگی فرهنگی و تجاری مردمان این سرزمین  امیر نشین می باشد.مطمئناً گردشگران تور دبی با بازدید از این موزه ها مطالب زیادی از اهمیت خور، معماری سنتی، صحرا، صید مروارید، مساجد و بازارها می اموزند. قدمت بعضی از اشیاء این موزه ها به 40 قرن پیش بر می گردد. اگر علاقه مند به دیدن و درک بافت تاریخی امارات و زندگی بومیان قدیم دبی هستید آژانس سالی گشت بازدید از موزه ها را به شما توصیه می نمایید.

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

 

برج الماس دبی 

از جذاب ترین مکان های گردشگری دبی برج الماس دبی است.این برج یک آسمان خراش فوق العاده زیبا با ارتفاع 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های دبی و تنها ساختمان بلند دبی و دنیا می باشد و اسم آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم اید. از دیدنی های این آسمان خراش می توان به 35 آسانسور ان که برای مشاغل اداری احداث شده اشاره کرد. این برج دبی در سال 2005 میلادی کار ساخت آن آغاز و در سال 2009 میلادی با گذشت تنها 4 سال به اتمام رسید. گردشگران تور دبی با رفتن به این برج می توانند لحظات نکویی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های گردشگری دبی , مکان های گردشگری دبی , جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  The Westin Dubai Mina Seyahi Dubai از جمله هتل های ۵ ستاره دبی در کنار جمیرا بوده و تا برج الخلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه نیز فاصله دارد و دارای ۵ استخر، و حدود 1 کیلومتر ساحل اختصاصی و ۸ رستوران و اتاق هایی لوکس و مجلل می باشد. این هتل حائز ۲۹۴ اتاق با پانورمایی مشرف به جمیرا هستند. اطاق ها و سراچه های هتل تمامی مبله و حائز سرویس اینترنت بی سیم و دیگرامکانات امروزین رفاهی تور دبی می باشند.

امکانات هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی :

گردشگران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل آبگرم و استخر خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا و زمین تنیس استفاده کنند. وانگهی این هتل دارای استخر و زمین بازی ویژه کودکان هم می باشد تا سفر مسافران ارجمند تور دبی خود سفر خوشی را داشته باشند. در هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  گونه ها غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی و اروپایی در رستوران های این هتل سرو می شود. منوی رستوران های هتل حائز یک بخش ویژه کودکان نیز می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی, امکانات هتل های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی از جمله بهترین هتل های 4 ستاره لوکس و مدرن در قلب دبی در منطقه دیره و نزدیک مرکز تجاری دبی واقع شده است .فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 10 دقیقه رانندگی می باشد . موقعیت مناسب و عالی این هتل دلیل انتخاب مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 80 باب اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار بوده است که در شرایطی مناسب و استاندارد و فضایی ارام و دل نشین آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور دبی می باشد. 

امکانات هتل فورچون بوتیک دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...می باشد و همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی می باشد و پارک ساحلی الممزر که از تفریگاههای بی نظیر دبی می باشد ، قرار داده است.

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی از شمار بهترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در دیره در خیابان رقه دبی و در نزدیکی ایستگاه مترو یونین می باشد. این هتل دارای 174 اتاق مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشد..مسافران تور دبیکه علاقه مند به خرید هستند می توانند به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است بروند.

 

امکانات هتل لند مارک گرند دبی :

در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه برای میهمانان تور دبی سرو می شود میهمانان در رستوران دیگر نیز می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی خدمات رفاهی همچون استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس،آسانسور تدارکات دیده است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا با  237 اتاق که همه اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند.هتل فور سیزن جمیرا در فاصله 15 دقیقه ای تا برج خلیفه و فواره دبی و 20 دقیقه  تا دبی مال می باشد.این هتل بخاطر پذیرایی و کادر مجرب و موقعیت مکانی مناسب از جمله هتل های محبوب بین مسافران تور دبی می باشد. 

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی :

این هتل برای میهمانان تور دبی ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی ,دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل و ... اختصاص داده است.  

جهت اطلاع بیشتر از نرخ و رزرو تور دبی با شماره 88178815 تماس حاصل فرمایید.

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی در مرکز البرشا در فاصله 5 دقیقه ای تا امارات مال دبی و در فاصله 10 دقیقه ای تا پارک آبی وادی از جمله بهترین هتل های 5 ستاره تور دبی می باشد.این هتل دارای 337 اتاق با طراحی خاص و شیک با امکاناتی کامل و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار می باشد.

امکانات هتل آریس پلازا دبی :

در رستوران "دیدون" انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ بین المللی و عربی برای گردشگران تور دبی سرو می شود.همچنین هتل دارای استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فروشگاه، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

 

 هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه جز بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ روسیه می باشد . این هتل زیبا در قصری مربوط به قرن 18 میلادی می باشد.از هتل تالئون ایمپریال تا موزه­ ی آرمیتاژ و میدان کاخ، گردشگران تور روسیه تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند دسترسی داشته باشند.اتاق های این هتل دارای اتاق های وسیع با تهویه مطبوع و سوئیت هایی مجلل با تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق و سایر امکانات می باشد.

  

امکانات  هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی همچون محوطه­ ی اسپا واقع در پشت بام هتل به همراه استخر سر پوشیده، اتاق نمک و تراس، 3 رستوران و اتاق های کلاسیک با خدمات نوشیدنی شبانه روزی، و خدمات ماساژ و مراقبت های زیبایی که میهمانان تور روسیه می توانند برای آرامش  بیشتر از این  خدمات استفاده نمایند. در رستوران های این هتل برگزیده تالئون انواع بهترین غذا های اروپایی و غذا های مخصوص روسی نیز در رستوران ویکتوریا (Victoria)، در تراس هتل سرو می شوند.در کافی شاپ گریبدوف (Griboedov) در طبقه اول هتل نیز غذا های سنتی قفقازی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.گروه پذیرش 24 ساعته ی هتل، می توانند برای میهمانان، گشت های دریایی و سرویس ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرده و در اختیار آنان قرار دهند.برای میهمانان تور روسیه که به فرهنگ، گشت و گذار و موزه های  شهر علاقه دارند، خیابان سنترالنی (Tsentralny)، بهترین انتخاب می باشد.

هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه

 
هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه  از بهترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه که در نزدیکی پارک Izmailovsky Park و در فاصله 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو قرار دارد. این هتل یکی از بهترین برگزیده های مسافران تور روسیه به خاطر موقعیت مکانی  مناسب و کیفیت خدمات دهی  عالی می باشد.این هتل دارای 975 اتاق می باشد که تمامی اتاقهای این هتل تمیز و زیبا  و مجهز می باشند.
 
 
 

امکانات هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه :

این هتل خدمات رفاهی همچون ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد..اتاق جلسه کاملا مجهز، آرايشگاه،وای فای رایگان مهیا ساخته است .همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه کاري بین المللی و بهترین غذاهای غربی لذت ببرند.
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل روسیه , مجلل ترین هتل روسیه , امکانات هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل بزرگ داریوش کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Hotel یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد و در سال 2005 میلادی در موقعیت شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسیده است.این هتل در 4 طبقه و در مجموع 200 اتاق دارا می باشد.طراحی هتل داریوش کیش الهام گرفته از آثار باستانی نظیر تخت جمشید یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش با مساحتی بالغ بر 20.000 متر مربع می باشد.رستوران این هتل با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد..

-داریوش-کیش-2.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل داریوش کیش

رستوران،تلویزیون،استخر،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم،پاركینگ،ترانسفر فرودگاهی،لابی،سالن ورزشی و بدنسازی، فروشگاه و غرفه، كافی شاپ،لاندری و...

 -داریوش-کیش-1.gif

-داریوش-کیش-3.gif

-داریوش-کیش-4.gif

هتل شایان کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره قدیمی جزیره است و این هتل در فضایی به مساحت 55000 متر مربع روبروی بزگترین اسکله تفریحی جزیره کیش واقع شده است،این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 195 اتاق و سوییت تشکیل شده است.هتل شایان کیش در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی کیش نظیر بازار ونوس،مرکز تجاری کیش،بازار زیتون،اسکله تفریحی و... می باشد.هتل شایان کیش از سال 1388 به مجموعه هتل های پارس افزوده شد.

-شایان-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل شایان کیش

رستوران با انواع غذاهای دریای و فرنگی،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ترانسفر فرودگاهی،خدمات تحویل بار و چمدان،یخچال،تلویزیون،سالن ورزشی،اینترنت بی سیم و...

-شایان-کیش-1.gif

-شایان-کیش-2.gif

-شایان-کیش3.gif

-شایان-کیش-4.gif



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو قدیم ) در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این هتل انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور ساخته شده است. این هتل به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسبش یکی از انتخاب های خوب برای تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش :

هتل شایلی کیش دارای امکاناتی نظیر: رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع مختلفی از نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و کار آزموده آماده پذیرایی به میهمانان تور کیش می باشند. 

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در بهترین موقعیت مکانی از نظر دسترسی به بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است این هتل با کادری مجرب و مهمان نواز اماده خدمات رسانی به گردشگران تور کیش هستند در این هتل صبحانه و ناهار و شام با بهترین کیفیت اماده سرو می باشد. همچنین این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رایگان و بلیط تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

_تماشا_کیش.jpg 

امکانات هتل تماشا کیش :

این هتل دارای لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش سالی گشت همراه شوید .

_تماشا_کیش_4.jpg

مطالب مرتبط :

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش بهمن 95

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95 

تور کیش آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

 

هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در در زمینی به مساحت 33000 مترمربع احداث شده است. داراي 5 رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت 600 نفر با خدماتي در سطح استاندارد می باشد.هتل در حاشیه بزرگراه کلانتری، یکی از شاه راه های اصلی مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع  162 اتاق دارد. از امکانات هتل می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

_پردیسان_مشهد1.jpg

_پردیسان_مشهد2.jpg

امکانات هتل پردیسان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، چایخانه،  استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، لاندری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس،فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد و...

_پردیسان_مشهد3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

سفره خانه سنتی ترنج

زائران عزیز حرم مطهر (ع) اگر طرفدار غذای ایرانی هستند و دوست دار صرف غذا در فضایی زیبا و سنتی نوش می باشد، “سفره خانه سنتی ترنج” انتخاب خوبی برای مسافران تور مشهد می باشد.در این سفره خانه می توان انواع غذاهای سنتی با بهترین کیفیت و مرغوب را نوش جان کنید.

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (ع)

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام)، با پروا به متن سنگ قبر، نام کامل مدفون در گنبد خشتی «امیرغیاث الدین محمد» نام پدرش «امیرطاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به شرح زیربه حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد:
امیرغیاث الدین محمد بن محمودشاه بن حسین بن طاهر بن حسن بن علی بن محمد بن موسی بن جعفر بن محمد بن اسماعیل بن ستوده تر بن محمد بن ستوده تر بن محمد بن قاسم بن امام موسی کاظم (علیه السلام) موعد ولادت امامزاده پادشاه محمد (علیه السلام) معلوم نیست؛ ولی وفاتش بنا بر کتیبه سنگ قبر وى در ماه رمضان سنه 832 قمری بوده است.
اجداد امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در قرن پنجم لغایت نهم هجرى که حکومت ها دخالتی در پیشه آستانه رضوى نداشتند، اداره کننده اصلى حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده اند. بدان سبب نامشان بر روى اغلب اشیاء و آثار قدیمی آستان قدس رضوى همانند کاشی کاریهاى سنجری، سنگاب خوارزمشاهى و در مسجد بالاسر کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم الی نهم، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن هاى نهم تا یازدهم از آنگونه بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند. به رغم اطمینان از هویت امیرسلطان محمد (علیه السلام) و انتساب وی به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) اسم و نسب کامل امامزاده محمد به صورت «مرتضی، اعظم، سلطان، النقباد، غیاث الدنیا والدین، امیرسلطان محمد بن سلطان النقبا امیر بدالمله والدین طاهر… » تا حضرت پیشوا علی (علیه السلام) بر روی سنگ قبر صندوقی بسیار نفیس او کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم ـ نهم هجری، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن های نهم و یازدهم هجری از دسته بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند.از قدیم چنین مرسوم شده که زائران پیش از ادای حاجت خویش و هم پس متعلق به نان و ماست در محل گنبد خشتی انفاق می کرده اند که این سنت هنوز هم کم و بیش جاری و باقی است. گر چه کل روزه گنبد خشتی زیارت می شود؛ اما روزهای چهارشنبه که ویژه زیارت موسی بن جعفر (علیه السلام) و اعقاب ایشان است و نیز جمعه روزها خاص زیارت مزار پادشاه محمد است.
آستان امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام) در شهر مشهد، در برزن باستانی نوغان، در فاصله پانصد متری حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام) در کوچه اى به اسم گنبد خشتى مجاور فلکه طبرسی و چهارسوى نوغان واقع شده است.

بناى ساختمان بقعه معروف به گنبد خشتى آنسان که پیداست همزمان با فوت امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در زمان سلطنت شاهرخ تیمور ساخته شده؛ لذا پس از حرم رضوى از قدیمى ترین بناهای مشهد و فقط نشان بارز باقى باقیمانده از سادات موسوى در این شهر است. گنبد بنا دو پوششه است. پوشش داخلى آراسته به مقرنس هایی زیباست. گنبد بیرونى هم به نظر می رسد از ابتدا آجرپوش بوده، بدین سبب به گنبد خشتى شهرت مکشوف است. سوره ملک با خط خوش ریحان در ذیل پوشش داخلى کتیبه شده. لبه هاى چهار بالکن آن هم با سوره اتفاق به خط ثلث آراسته گردیده است. این بنا ظاهراً در موعد قاجار مرمت و داخل آن نقاشى و تزئین شده است. در این تزئین ابیاتى بر روى کتیبه سوره ملک تحریر شده است.

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های گردشگری مشهد , جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل گرین پارک مرتر استانبول

 هتل گرین پارک مرتر استانبول از جمله مجلل ترین و با شکوه ترین  هتل های 5 ستازه استانبول که در نزدیکی مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول و همچنین نزدیک به مرکز خرید معروف مرتر، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر استانبول و در فاصله  20 کیلومتر و تا مرکز شهر با ماشین 15 دقیقه می باشد . هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای 173 باب اتاق شیک و مجلل و سوئیت های خانوادگی مجهز که دارای  بسته های ناهار ، امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس شبانه روزی ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و... برای رفاه حال میهمانان تور استانبول می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با سرو  انواع غذاهای مختلف و لذیذ و 2 کافی شاپ با دسر های متنوع و نوشیدنی های گوناگون می باشد. در تمام محیط هتل دوربین های امنیتی برای امنیت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول 

این هتل برای میهمانان تور استانبول خود خدمات رفاهی همچون استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . فراهم دیده است.

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول از جمله شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه فاتح و در قلب شهر تاریخی استانبول و در نزدیکی بهترین جاذبه های گردشگری استانبول همچون سلطان‌ احمد و گرند بازار می باشد و گردشگران تور استانبول به آسانی می توانند با کمی قدم زدن و لذت بردن از شهر زیبای استانبول به این مناطق توریستی برسند.اتاق های هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول با طراحی و دیزاینی شیک و فول امکانات  نظیر: مبلمان شیک و رنگ‌آمیزی ملایم ، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای منظره ای به دیوارهایی که در زمان فرمانروایی روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند می باشد و همین باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول شده است.

 

 

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول :

این هتل برای میهمانان تور استانبول خود خدماتی خانه داری، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... فراهم دیده است.

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95 

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های گردشگری ارمنستان , جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل رویال تولیپ ارمنستان

هتل رویال تولیپ ارمنستان یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل رویال تولیپ ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و زیبا و با امکاناتی شامل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا ، میز کار، مینی بار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام سنگ مرمر با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشند. این هتل برای مسافران تور ارمنستان سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی, ماساژ درمانی, استخر سرباز, آبگرم و .... فراهم کرده است. رستوران خوب ایتالیایی  این هتل با نمایش پانوراما از چارلز آزناوور میدان برای سرگرمی مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال تولیپ ارمنستان در نزدیکی گالری ملی هنر و سالن اپرا و 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس قرار گرفته است. 

امکانات هتل رویال تولیپ ارمنستان:

آبگرم شیک ماساژ, درمان های زیبایی سونا, سولاریوم، یک استخر سرباز، یک سالن بدن سازی, 4 اتاق جلسه, پارگینک اختصاصی و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان, مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود که با کیفیت تمام و امکانات عالی پذیرای مسافران تور دبی می باشد. این هتل از لحاظ کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد. هتل دارای استخر روبازی است که در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی می توانید از آن بهره ببرید.

امکانات هتل گراند سنترال دبی :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، باشگاه بدنسازی ، سالن جلسه ی مجهز مخصوص میهمانان تور دبی و ... 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع شده است،این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر قرار گرفته است از این بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز میباشد. رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند. همچنین با استفاده از سرویس ترانسفر هتل گردشگران تور دبی قادرند به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند. این هتل از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و به راحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

امکانات هتل ارکید دبی :

رستوران، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، پذیرش شبانه روزی ، باشگاه های شبانه متعدد ، تریاهای مفرح ، استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا ، اتاق بخار و ...

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , امکانات هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , مناسب ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل متروپل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره روسیه هتل متروپل مسکو می باشد که در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو قرار گرفته است. از هتل تا کاخ کرملین، پیاده ۵ دقیقه فاصله می باشد.هتل متروپل روسیه تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به آنجا بروند. هتل دارای ۳۳۸ اتاق شیک، سوئیت های مختلف و مجلل برای مسافران تور روسیه می باشد.طراحی اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد. همه­ ی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام و کفش های راحتی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضا های هتل در دسترس مسافران تور روسیه قرار دارد.

امکانات هتل متروپل مسکو روسیه:

روم سرویس، خدمات اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس وفتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی مخصوص مسافران تور روسیه، فروشگاه هدیه و سوغات، امکانات اتاق VIP, زنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی)و ... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

تور روسیه شهریور 95

تور روسیه مهر 95 

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه آبان 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل روسیه , مجلل ترین هتل روسیه , امکانات هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال روسیه دریاچه ‌ای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میانی فرمانروایی ایرکوتسک و بوریاتیا از زیبا ترین عجایب روسیه می باشد . این دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بایکال کهن ترین و عمیق‌ ترین دریاچه ی آب شیرین دنیا می باشد. از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دور افتاده‌ می باشد. دارای جانورانی نایاب است که تنها در این دریاچه یافت می‌شود این جانوران شامل تعداد زیادی از بی‌ مهرگان، چندین نوع از ماهی‌ها و فک آب شیرین دریاچه بایکال می‌باشند. فک آب شیرین بایکال تنها فک آب شیرین دنیا است و دائماً در آب شیرین زندگی می‌کند ؛دانشمندان بر این باور هستند که خوک‌های آبی این دریاچه در زمان های قدیم از اقیانوس شمالی (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالای رودخانه، به این دریاچه رسیده‌ اند. دریاچه بایکال روسیه وسیع ترین منبع آب شیرین دنیابه آمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین روی کره زمین در این دریاچه پیمان دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر چهارگوش پهناوری دارد.گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این منظره نهایت لذت را از تماشای این منظره ببرند.

شهر بازی سوچی روسیه

یکی از هیجان انگیز ترین و سرگرم کننده ترین مکان های روسیه شهر بازی سوچی روسیه است. مسافران تور روسیه از دروازه ی آتش ورود و داخل آن همه جا و همه چیز رنگ و بوی داستان های تخیلی روسی را نشان می دهد. شهر بازی سوچی روسیهدارای داستان های جن و پری، قلعه های باشکوه، جنگجویان افسانه ای، کلبه های رنگارنگ، جنگل طلسم شده ی مملو از موجودات عجیب و غریب، چشمه ی صلح و آرامش در قلب شهری بزرگ و یا ادیسه ی فضایی، معجزه ی پیشرفت علم و تکنولوژی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند از نمایش زیبای اسب ها در سرزمین بوگاتیرز و از پرش کوانتوم ، بلندترین و سریع ترین کاستر روسیه دیدن نمایند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری روسیه جنگل افسون شده رفته، بر روی بال های پرنده ی آتش سوار شده است و مسافران تور روسیه با رفتن به شهر بازی سوچی روسیهمی توانند زمان خوشی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

تور روسیه شهریور 95

تور روسیه مهر 95 

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه آبان 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه, بهترین جاذبه های گردشگری روسیه , مکان های گردشگری روسیه , جاذبه های دیدنی و گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی در مرکز البرشا در فاصله 5 دقیقه ای تا امارات مال دبی و در فاصله 10 دقیقه ای تا پارک آبی وادی از جمله بهترین هتل های 5 ستاره تور دبی می باشد.این هتل دارای 337 اتاق با طراحی خاص و شیک با امکاناتی کامل و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار می باشد.

امکانات هتل آریس پلازا دبی :

در رستوران "دیدون" انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ بین المللی و عربی برای گردشگران تور دبی سرو می شود.همچنین هتل دارای استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فروشگاه، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی از شمار بهترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در دیره در خیابان رقه دبی و در نزدیکی ایستگاه مترو یونین می باشد. این هتل دارای 174 اتاق مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشد..مسافران تور دبیکه علاقه مند به خرید هستند می توانند به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است بروند.

 

امکانات هتل لند مارک گرند دبی :

در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه برای میهمانان تور دبی سرو می شود میهمانان در رستوران دیگر نیز می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی خدمات رفاهی همچون استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس،آسانسور تدارکات دیده است.

 

هتل پولمن مال امارات دبی

زیبا ترین هتل 4 ستاره دبی هتل پولمن مال امارات است که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه سواره تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده و 20 و 15 دقیقه سواره، به ترتیب تا فرودگاه بین المللی و مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان برای مسافران تور دبی موجود می باشد اتاق های هتل پولمن مال امارات دبی به چشم اندازه شهر مشرف است که نمای بسیار زیبایی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آرامش کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Aramesh Hotel

هتل آرامش کیش Kish Aramesh Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ جزیره می باشد که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شده است. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

-آرامش-کیش.gif

-آرامش-کیش-4.gif

امکانات و تصاویر هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق ضطراری،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...

-آرامش-کیش1.gif

-آرامش-کیش-2.gif

 

هتل سارا کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Sara Hotel

هتل سارا کیش Kish Sara Hotel جز هتل های 3 ستارهجزیره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع از 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانانتور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است.

-سارا-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل سارا کیش:

رستوران،کافی شاپ،پارکینگ،صندوق امانات،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،تلفن،تلویزیون،یخچال،سرویس بهداشتی فرنگی،اینترنت بی سیم،آسانسور،خشکشویی،سالن پذیرایی،آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

-سارا-کیش-1.gif

-سارا-کیش-2.gif

-سارا-کیش-3.gif

مطالب مرتبط :

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

 تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب  جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل  گردشگران عزیز تور کیش  که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافرانتور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

هتل بین المللی پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش از سال 1385 تاسیس شد و یکی از پرخواهان ترین هتل های پنج  ستاره کیش می باشد. این هتل از مدرن ترین و پیشرفته ترین  هتل های جزیره  است، که در لوکیشنی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی می باشد.هتل بین‌المللی پارمیس کیش  از لحاظ کیفیت سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعیت مکانتی هتل،  و برخوردار بودن از امکانتی رفاهی با کیفتی عالی و بیشتر طرفدارن تور کیش  زیادی را از بین هتل های بین المللی کیش به خود جلب نموده است .

امکانات رفاهی هتل بین المللی پارمیس کیش:

هتل پارميس  خدماتی را برای مسافران  تور کیش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت،خدمات رايگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع ميوه  در عصر و سرو چاي و قهوه در اتاق می باشد. این  هتل  دارای چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهای ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شیک  دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، استخر و سونا و جكوزي  مي باشد. 

 

هتل شایگان کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Shayegan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shayegan Hotel جز هتل های 5 ستاره لوکس جزیره کیش می باشد،این هتل در فضایی به مساحت 1500 متر مربع در سال 1382 در خیابان رودکی جزیره کیش بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع دارای 130 اتاق و سوییت مجلل آماده پذیرایی از مسافرین تور کیش می باشد.این هتل در قلب مراکز تجاری جزیره کیش نظیر مراکز تجاری پانیذ،بازارهای پردیس 1 و 2،مرکز تجاری کیش،هایپر مارکت و... قرار گرفته است.رستوران ها و کافی شاپ های هتل از قبیل رستوران شانی،فست فود شانی،رستوران سنتی روباز شانی و شهنوش به عنوان کافی شاپ اصلی هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشند.همچنین در هتل شایگان کیش یک سالن مجهز برای برگزاری کنفرانس و سمینارها در نظر گرفته شده است.

-شایگان-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل شایگان کیش

رستوران،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم،اجاره اتومبیل،کافی شاپ،صندوق امانات،جکوزی(در سوییت ها)،آرایشگاه مردانه و زنانه،کانال های خبری ماهواره ای و ....

-شایگان-کیش-1.gif

-شایگان-کیش-2.gif

-شایگان-کیش-3.gif

-شایگان-کیش-4.gif

مطالب مرتبط :

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

 تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل توريست توس مشهد

هتل توريست توس مشهد حدود سی سال پیش در بهترین منطقه از مشهد نزدیک به بیمارستان رضوی،ارمگاه فردوسی و شهرک صنعتی و جزو نزدیک ترین هتل به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز تاسیس شده است این هتل کاملا به صورت ویلایی و با دارا بودن 44 سوئیت ویلایی،سوئیت جونیور و سوئیت دوبلکس زیبا، رستوران ها و سالن های چند منظوره لوکس و با امکانات و تجهیزات مدرن و با چشم اندازی خارق العاده مشرف به آب نما و فضای سبز، افتخار میزبانی میهمانان عزیز تور مشهد را در طول سال دارند.این هتل چند سال پیش تماما بازسازی و به همه امکانات مجهز شده است.

 

 

 

امكانات هتل توريست توس مشهد:

این هتل برای میهمانان تور مشهد خود امکاناتی همچون سالن‌های همایش، خشكشویی ،رستوران ،صندوق امانات ديجيتال ،ترانسفر رايگان حرم در صبح،ترانسفر رايگان مراكز خريد در بعد از ظهر،آرايشگاه زنانه،آبنماي موزيكال با رقص نور ،پيست دوچرخه سواري با دوچرخه رايگان، زمین تنیس و پینت بال ،تاكسی سرویس و اتومبیل تشریفات ،مركز خرید و پاركینگ اختصاصی و رستوران و کافی شاپ و چایخانه مهیا ساخته است.

 

هتل اترک مشهد:

یکی از هتلهای نزدیک به حرم و تمیز مشهد، هتل 4 ستاره اترک است. هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. هتل اترک با فاصله کمتر از 3 دقیقه به حرم با فراهم کردن امکانات کامل اقامتی توانسته است به یکی از گزینه های مناسب برای مسافران مشهد تبدیل شود.

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد3.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، صندوق امانات،اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، ماهواره، نمازخانه، اعلام حرق،لاندری،تاکسی سرویس،  کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد8.jpg

_اترک_مشهد9.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

 

هتل سوئیس استانبول

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel از جمله بهترین هتل های 5 ستاره با کیفیت که در سال 2014 به بهره ورداری رسیده است که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم تاسیس شده است.این هتل در 16 طبقه و دارای 497 اتاق و 63 سوییت می باشد.و هتل سوئیس استانبول با کادری مجرب و کارازموده در تمام طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.فاصله هتل تا قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر می باشد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه مملو از مراکز خرید و فروشگاه است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند از این مراکز دیدن و خرید نمایند.

امکانات هتل سوئیس استانبول :

هتل دارای رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، گرمابه سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... برای رفاه حال میهمانان عزیز تور استانبول می باشد.

هتل آک گون استانبول

 هتل آک گون استانبول از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه توپکاپی در فاصله  10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول می باشد.هتل آک گون استانبول دارای 276 باب اتاق مجهز و لوکس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول تدارکات دیده شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی و مناسبی  که دارد و به خاطر نزدیکی به مراکز دیدنی و مسجد کبود و موزه توپکاپی که در فاصله 2 کیلومتر با این هتل می باشد از بهترین هتل های برگزیده مسافران تور استانبول می باشد.

 akgon.jpg

akgon1.jpg

 akgon6.jpg

 

 امکانات هتل آک گون استانبول:

این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و سایر امکانات برای رفاه حال گردشگران تور استانبول می باشد.

akgon5.jpg

 

 akgon3.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()