نوشته شده توسط : ازیتا

دروازه هادریان آنتالیا

یکی از مهمترین و زیباترین بنای تاریخی آنتالیا دروازه هادریان است. این دروازه که بخشی از دیواری باستانی است که به گرداگرد شهر قدیمی بوده و از مرمر سفید و به‌صورت سه قوس با ستون های بزرگ ساخته شده است. دروازه هادریان آنتالیا در سال ۱۳۰ پس از میلاد ساخته شده است و مسافران تور آنتالیا می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند. این بنا که تنها دروازهٔ ورودی باقی‌مانده به شهر باستانی آنتالیا می باشد دارای ۸ ستون گرانیتی که در دو طرف چهار پایه‌ٔ نگهدارندهٔ طاق‌های سه‌گانهٔ دروازه قرار گرفته است و همچنین دو برج نیز در دو طرف دروازهٔ هادریان قرار دارد که برج سمت چپ از نظر تاریخی به دوران روم باستان تعلق دارد اما بخشی از برج سمت راست به‌نظر می‌رسد که در عصر امپراتوری بیزانس بازسازی شده باشد و احتمال این که  سازهٔ اولیه دراصل دو طبقه بوده اما تنها بخش زیرین آن باقی‌مانده باشد زیاد است. دروازهٔ هادریان نمونه‌ای کلاسیک از طاق نصرت‌های رومی است و همچنین این دروازه را به‌عنوان زیباترین دروازهٔ پامفیلیا درنظر گرفته‌ شده است. مسافران تور آنتالیا با رفتن به این مکان تاریخی می توانند زمان خوب و دل انگیزی را سپری کنند.

 

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل 4 ستاره اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است.

_اترک_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد_2.jpg

 

هتل 3 ستاره آریا مشهد

هتل آریا مشهد در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. این هتل 5 دقیقه به صورت پیاده با حرم فاصله دارد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد می باشد.

_آریا_مشهد.jpg

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

_آریا_مشهد_1.jpg

_آریا_مشهد_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا 

پارک ساحلی میرمهنا کیش در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش در سال 1385 بنا شده است.

پارک ساحلی میرمهنا کیش دارای اسکله و مکان ماهیگیری میرمهنا در زمان مجاز و مسجد خاتم الانبیاء میباشد. گردشگران محترم تور کیش با تماشای مسجد ساحلی و اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور و پیاده روی بر این اسکله و تماشای لاک پشت های آزاد، اقامتی آرامبخش را در این جاذبه گردشگری کیش خواهند داشت.

پارک ساحلی میرمهنا کیش از 2 بخش تشکیل شده، بخش اول  مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و بخش 2  بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک را در بر میگیرد. مسافران عزیز تور کیش با قایق سواری گردشی خاطره انگیز برای خود رغم میزنند. در فاز اول مساحتی حدود 41 هزار متر مربع را شامل میشود و تفریحگاهی برای مسافران تور کیش با امکاناتی از جمله آلاچیق ها و محل پخت کباب و پارکینگ، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و مسیر دوچرخه و پیاده روی، بوفه و چایخانه شده است. گردشگران تور کیش با ماهی گیری بر روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا، لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. فاز 2 با 50 هزار متر مربع مساحت، منطقه ای برای بازی کودکان است که مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان در این فاز دیده میشود.

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل مهتاب کیش

 هتل مهتاب، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترمتور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل. در این هتل با ارائه امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 

هتل ارم کیش

هتل 4 ستاره ارم در شمال شرقي جزيره کيش بنا شده و مشرف به خليج فارس با 100 هزار متر مربع مي باشد.

 

هتل ارم کیش با ارائه امکانات رفاهی - تفریحی و با مجهز بودن به سيستم تهويه مطبوع مرکزي، با ۲۱۰ اتاق ، ۳۰ رويال و سوئیت های آرام و شیک، اقامتگاهی مناسب را برای مسافران تور کیش مهیا میکند.

 در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه خدمات رفاهی لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران محترم تور کیش رغم میزند.

امکانات هتل ارم کیش:

۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه ، استخر و سونا ، جکوزی ، فروشگاه، اینترنت ، کافي شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی ها ) ،رستوران گردان و سنتي ( با ارائه غذاهاي ايراني - خارجي و فست فود ) ، تالارهاي شیک برای جشن تولد - ازدواج و سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و سالن کنفرانس با ظرفیت ۴۰ نفر، سالن سینما ، گالري ، سالن کلوپ ورزشي - تفريحي و سالن بيليارد ، ماساژ ،  آژانس مسافرتی ، پینگ پونگ ، دارت ، فوتبال دستی، آژانس مسافرتی ، دفتر گردشگری و ایستگاه دوچرخه.

 

در هتل ارم کیش جایگاه اتاق ها اکثرا رو به دریا تعبیه شده است، از این رو میهمانان عزیز تور کیش در کنار محوطه سر سبز هتل با درختان نخل و گل و گياه و آبنماهای زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل ارم کیش به مراکز خرید و گردشگری نزدیک بوده و مسافران تور کیش میتوانند سفری لذت بخش با ارئه سرویس 24 ساعته تاکسی و اوقاتی خوش در هتل با داشتن امکانات رفاهی داشته باشند.

 

تور کیش تابستان 95

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

 تور کیش پاییز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی, مجلل ترین هتل دبی, امکانات هتل های دبی امکانات هتل های کیش, ارزان ترین هتل های کیش, بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی هتلی شیک و لوکس و از گروه هتل های زنجیره تاج که مدیریت آن را مسلمانان هندی عهده دار می باشند هتل 5 ستاره تاج پالاس آمیخته ای از معماری اسلامی ، شرقی وغربی و در چند قدمی ایستگاه مترو الریقه در مرکز دبی نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی در نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی دبی و مراکز تفریحی دبی می باشد. هتل تاج پالاس دبی دارای اتاق هایی بسیار متنوع و لوکس با یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد،کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره هست.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری از دیگر امکانات  هتل تاج پالاس دبی هست

 

 

 

امکانات هتل تاج پالاس دبی :

این هتل با امکاناتی بسیار کامل و مجهز بین مسافران تور دبی مشهور شده است از قبیل امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام  سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ،هتل دارای شش رستوران و تریا که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی  و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ،   لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین ،خدمات تورها ی دبی،فکس و کپی، مرکز تجارت،دستگاه خودپرداز،خدمات تهیه بلیط هواپیما، و برای رفاه حال مسافرین تور دبی همه روزه سرویس های منظمی را به مقصد سواحل خلیج فارس و بازار های دبی و نمایشگاهای دبی مهیا ساخته است.

تور دبی پاییز 95

 

تور دبی مهر 95



:: برچسب‌ها: هتل تاج پالاس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم ( RIXOS THE PALM DUBAI ) یک هتل زنجیره ای بسیار شیک و مدرن در مساحت به میزان  ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا می باشد در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع شده است. این هتل برای میهمانان تور دبی در طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با ۲۳۱ اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا  و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشد

 

 

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

همچنین مسافران محترم نیز می توانند از خدماتی همچون امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند

 

 

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی  و همچنین انواع نوشیدنی ها ی  خوب را از سراسر جهان با الهام از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و منحصر به فرد از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی مهیا نموده است. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING  غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع  غذاهای مدیترانه ای سرو می شود. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل که  انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی پخت می شود.

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور، کلاس های ژیمناستیک و ایروبیک ، مربی برای بدنسازی و تناسب اندام، حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار، کلاس یوگا و … در اختیار انان می گذارد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

 

تور دبی مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی, مجلل ترین هتل دبی, امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای  خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت  خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره  کیش شده است. یکی  دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به  بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل  سان رایز کیش  

این هتل 3 ستاره کیش با مساحت ۲۴۰۰ متر مربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ در سال 1383 افتتاح گردیده است.و فاصله این هتل تا فرودگاه 7 دقیقه با ماشین می بااشد و همچنین دارای رستوران و کافی شاپ واقع در محوطه و لابی که در تمام طول شب اماده خدمات دهی به میهمانان عزیز  می باشد هتل سان رایز کیش امکانات یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد،و دارای  کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل یوروپ ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان واقع در مرکز سنت پترزبورگ در نزدیکی اکثر سفارتخانه ها و شرکت ها، و در فاصله 10 دقیقه ای از  فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در سال 2003 و در مجموع 47 اتاق شاخته شده است  و جز بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان می باشد. اتاق های هتل4 ستاره یوروپ ایروان دارای تلویزیون کابلی، دو خط تلفن مستقیم ، دسترسی به اینترنت، سشوار، مینی بار و حسگرها آتش، کنترل آب و هوا فردی می باشد.این هتل با ۳۴ اتاق دو نفره، ۱۰ اتاق یک نفره، دو سوئیت جوانان و یک سوئیت لوکس و کادری مجرب  و کار ازموده  و مسلط به چند زبان در تمام شبانه روز اماده خدمات دهی و پذیرایی به میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشند.

 

 

امکانات هتل یوروپ ارمنستان :

این هتل 4 ستاره ارمنستان دارای ستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، خدمات حمل و نقل فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، خدمات حمل و نقل فرودگاه، تخت مخصوص آفتاب، اینترنت وایرلس، مینی بار، سشوار، حسگر آتش، ماساژ، سونا،مرکز تناسب اندام، خشکشویی، پرستار کودک، مرکز تناسب اندام،امکانات اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان و... برای مسافران محترم تور ارمنستان  می باشد.

تور ارمنستان پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان, مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوییت ایروان ارمنستان است که در شهر ایروان و با اپرا ارمنستان 500 کیلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان دارای اتاق هایی با دکوراسیون خاص و شیک، فضایی آرامش بخش و با امکاناتی عالی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های جهانی و محلی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات خوب این هتل می توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسیون، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشکشویی، اتاق امکانات، خدمات تورگردی، اجاره ماشین و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. کافه مخصوص که دارای انواع نوشیدنی‌ها و دسر ها و همچنین در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی, ایتالیایی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو , به میدان جمهوری 1.8 کیلومتر , قطار شهری ایروان نیز 6 کیلومترو 15 کیلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفریحی و سرگرمی هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان می توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت, آبگرم, مرکز بدنسازی و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان:

ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی ,  خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین , خدمات تورها,  فکس و کپی,  مرکز تجارت, خدمات تهیه بلیط , رستوران, پذیرش شبانه روزی - روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

تور ارمنستان پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان, مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی ( RIXOS THE PALM DUBAI ) از جمله هتل زنجیره ای مجلل و مدرن در مساحت به وسعت  ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع می باشد. این هتل برای مسافران محترم تور دبی در طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با دویست و سی و یک باب اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا  و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از مسافرانی که تور دبی را بر گزیده اند می باشد.

 

 

 

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

این هتل برای مسافران تور دبی خدماتی از قبیل امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند.هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران در دبی همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور،حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان عزیز دبی می گذارد.

 

 

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی  و همچنین انواع نوشیدنی ها ی  خوب را از سراسر جهان با استفاده از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و خاص از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی دارا می باشد. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING  غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع  غذاهای مدیترانه ای سرو خواهد شد. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل برای علاقه مندان به شیرینی انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی به فروش میرسد.

 

 

 مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پالم دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تا سیتی سنتر دیره 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل ال بوستان روتانا دارای 275 اتاق و سوییت می باشد که در طراحی آن ها از رنگ های طبیعی و ملایم استفاده شده است که آرامش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد و دارای پنجره های بزرگ می باشند. تمامی اتاق های هتل مجهز به میز کار، چای/قهوه ساز، حمام و ... می باشند. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، تایلندی و ... در آنجا برای مسافران تور دبی سرو می شود. 

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی :

استخر، زمین تنیس، بدنسازی مجهز، رستوران، صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، روم سرویس، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، اتاق VIP ، اتاق ماه عسل، سالن زیبایی، اتوکش، لاندری، فروشگاه هدیه/سوغاتی، انبار چمدان و ... .

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی، در خیابان شیخ رشید واقع شده است و در معماری آن از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل از 252 اتاق تشکیل شده است که با تزئینات لوکس دکوربندی شده اند و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد. این هتل دارای 7 رستوران و بار است که رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود برنده جایزه شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به مرکز خرید وافی می باشد.

امکانات هتل رافلز دبی :

 7 رستوران و بار، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه مجهز ، اتاق کنفرانس، غذاهای رزیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ...

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد در دامنه زیبای  رشته کوه بینالود و در منطقه‌ی‌ بکر و خوش اب و هوا ییلاقی طرقبه  برای زائران حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی در مساحتی به وسعت سی و یک هزار متر مربع  با 317اتاق ساخته شده است. این هتل انواع مختلف اتاق ها را دارا می باشد که میهمانان تور مشهد مقدس می توانند یکی از آپارتمان،سوئیت لوکس، کانکت دو تخترا که مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایشی و گرمایشی  می باشد را انتخاب نمایند این هتل را یکی از بهترین و بزرگترین هتل ها در سطح کشور می باشد و همچنین هتل بزرگ طرقبه مشهد  دارای رستوران بزرگ و کافه تریا با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت با چشم اندازی زیبا و ارام بخش در مناطق ییلاقی در هوای پاک اماده پذیرایی از میهمانان محترم تور مشهد می باشد  و همچنین مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب  و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان و در شهر مشهد با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل، سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت دو هزار را می باشد

 

 

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل مشهد , خوب ترین هتل مشهد , مناسب ترین هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد حدود سی سال پیش در بهترین منطقه از مشهد نزدیک به بیمارستان رضوی،ارمگاه فردوسی و شهرک صنعتی و جزو نزدیک ترین هتل به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز تاسیس شده است این هتل کاملا به صورت ویلایی و با دارا بودن 44 سوئیت ویلایی،سوئیت جونیور و سوئیت دوبلکس زیبا، رستوران ها و سالن های چند منظوره لوکس و با امکانات و تجهیزات مدرن و با چشم اندازی خارق العاده مشرف به آب نما و فضای سبز، افتخار میزبانی میهمانان عزیز تور مشهد را در طول سال دارند.این هتل چند سال پیش تماما بازسازی و به همه امکانات مجهز شده است.

 

 

 

امکانات هتل توریست توس مشهد:

این هتل برای میهمانان تور مشهد خود امکاناتی همچون سالن‌های همایش، خشکشویی ،رستوران ،صندوق امانات دیجیتال ،ترانسفر رایگان حرم در صبح،ترانسفر رایگان مراکز خرید در بعد از ظهر،آرایشگاه زنانه،آبنمای موزیکال با رقص نور ،پیست دوچرخه سواری با دوچرخه رایگان، زمین تنیس و پینت بال ،تاکسی سرویس و اتومبیل تشریفات ،مرکز خرید و پارکینگ اختصاصی و رستوران و کافی شاپ و چایخانه مهیا ساخته است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل مشهد , خوب ترین هتل مشهد , مناسب ترین هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()