هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : ازیتا

 

هتل سوئیس استانبول

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel از جمله بهترین هتل های 5 ستاره با کیفیت که در سال 2014 به بهره ورداری رسیده است که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم تاسیس شده است.این هتل در 16 طبقه و دارای 497 اتاق و 63 سوییت می باشد.و هتل سوئیس استانبول با کادری مجرب و کارازموده در تمام طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.فاصله هتل تا قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر می باشد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه مملو از مراکز خرید و فروشگاه است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند از این مراکز دیدن و خرید نمایند.

امکانات هتل سوئیس استانبول :

هتل دارای رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، گرمابه سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... برای رفاه حال میهمانان عزیز تور استانبول می باشد.

هتل آک گون استانبول

 هتل آک گون استانبول از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه توپکاپی در فاصله  10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول می باشد.هتل آک گون استانبول دارای 276 باب اتاق مجهز و لوکس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول تدارکات دیده شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی و مناسبی  که دارد و به خاطر نزدیکی به مراکز دیدنی و مسجد کبود و موزه توپکاپی که در فاصله 2 کیلومتر با این هتل می باشد از بهترین هتل های برگزیده مسافران تور استانبول می باشد.

 akgon.jpg

akgon1.jpg

 akgon6.jpg

 

 امکانات هتل آک گون استانبول:

این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و سایر امکانات برای رفاه حال گردشگران تور استانبول می باشد.

akgon5.jpg

 

 akgon3.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: